Přeskočit na obsah
MENU

Zvládání obtížných komunikačních situací při práci s klientem

Jaké jsou osvědčené techniky motivace klienta?
Kdo je „nemotivovaný“ klient?
Jaké jsou specifické formy komunikace s tzv. nemotivovaným klientem?
Kde děláme nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat?

 

Absolvent programu získá přehled o problematice motivace a spolupráce, naučí se nahlížet na své a klientovy motivy ve spolupráci z jiné perspektivy, získá informace o dalších možnostech komunikace a spolupráce, získá přehled o osvědčených technikách motivace klienta, zapojí se do diskuze o dilematických situacích vycházejících z praxe účastníků

 

Poradíme, pomůžeme, podpoříme Vás. Jsme projekt Do Fénixu s důvěrou.
Více informací: burianovakarolina@urad-nepomuk.cz (+420601554804)

Projekt Do Fénixu s důvěrou je projektem města Nepomuk a byl podpořen z Operačního programu Zaměstnanost pod registračním číslem CZ.03.2.65/0.0/0.0/16_047/0016078.